Min räddande ängel

Det löste sig alltså med håret, Erika, min räddande ängel klippte det. Men då passade jag på att få klippa upp det lite och klippte till min snelugg! MEN, det är kort, väldigt kort om man jämför med hur långt det var innan. Det är klart jag saknar mitt långa hår, men å andra sidan så är det fint nu, inget nött och slitet hår (som det fanns gott om innan). Så jag är enormt nöjd över resultatet som Erika kunde åstadkomma :D Tack, min vän!

Nu ska ni få se hur det såg ut i tre steg.

För två månader sedan när jag var hos Anna.



Igår efter mamma hade klippt mig...


Det ser kanske inte värst ut såhär, men det syntes verkligen och det var illa... :P


Och igår efter att Erika klippt mig såg jag ut så här:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin du blev! :D

Ja teckenspråk är skitkul! :D

Hoppas du mår bra idag!

KRAM

Postat av: Erika G

Hoppas att det känns bra nu, kul att kunna hjälpa till :)

2009-11-12 @ 12:30:48
Postat av: karin

vad fint det blev, tur att du har erika :D

2009-11-12 @ 16:41:22
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback