Jag fick ett telefonsamtal... Det var mitt ögonblick idag!

Jag känner mig lite skum i halsen. Hoppas inte det är något på G. Jag fick en smärre chock för en stund sedan. Såg att jag hade en vän som sökte för att få bli vän med mig på facebook. Tryckte som vanligt för att se vem det är. Gissa vem det är?? Ingen mindre än självaste Maud Sandberg. HJÄLP! Jag höll på att trilla av stolen. Vad min mamma börjar bli teknisk då?

Har fått prata med gulleAnna en stund i telefonen idag. Det var härligt. :) Som jag har längtat efter hennes röst!

Nu väntar jag på att mammsen ska dyka upp. Vi ska fixa allt med kyrkogården och så ska hon följa mig på reprisen för att titta efter ett scrapbord. Tänkte kolla lite på en egyptenresa jag spanat in. Men just nu lutar det åt att skippa den resan och dra på någon "häftigare" resa sen. Hoppas bara det är säsong dit jag har spanat idag. Har inte så stor koll. Och att vi har pengar... Pengar och tid. Det vore ju inget problem om jag hade ett "normalt" jobb så man kan söka ledigt. Ajja, resa vill jag ju ändå! Bara hoppas att jobbet förstår om jag nu jobbar vid den tidpunkten det är tänkt!

Puss & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: emma

ååh vars kollar du på resa o åka till??=)

2009-11-04 @ 15:59:51
Postat av: anna

<3 bästa lunchen på länge

Postat av: Sandra

De låter kul =) På måndag ska vi titta på en lägenhet i hortlax tror jag de var =) Vill flytta typ i morgon =P längtar som fan =D

2009-11-04 @ 18:46:58
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej vännen! Hur har du det?

2009-11-04 @ 20:13:30
Postat av: Sandra

Haha okej =p Just nu tar vi bara den första bästa för att få flytta =)

2009-11-04 @ 22:21:37
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: sofie

Joo jag tror de va 68 så den kan han förhoppningsvis ha ett tag :) Va kul att ni kommer på dopet :) Hade ni skoj i lördags då? KRam på dig

2009-11-05 @ 14:53:09
URL: http://sofiea85blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback