hejdå känslor



Imorgon ska vi åka slalom :) Jag, Henke och Jeppe blev det bara. Synd att det är så få som vill åka :( Har försökt få med folk tre helger på rad, men icket. Men lördagen den 21-22:a vore det kul om några vill hänga på och åka och sen övernatta i en stuga vi hyrt. :) Fredag till lördag ska vi bara vara vi två för att fira två år tillsammans. <3 Lite afterski på kvällen på lördagen och sedan ut och åka söndagmorgon en sväng innan det är dags att åka hem. Är någon på?

Och imorgon åker Emma & Nicklas till USA två veckor och sedan två veckor i dominikanska. Hoppas ni får en superskön resa! (Vilket jag är säker på att ni får) Var rädda om er! :)

Själv ska jag sitta och huttra och invänta julen.. typ. Och den värme jag får är genom att titta på resor på internet. ;) Men, någon gång är det väl vår tur att få resa? :D

Har köpt en massa scrapgrejer på Kontorsteknik idag! Blev lite dyrt, men nu ska det göras julkort så det står härliga till! Har även sålt min telefon som jag blev lite för less på så nu har jag min jättegamla samsung telefon sedan jag gick typ ettan på gymnasiet eller nåt. Ska förstås köpa någon ny snart, men vill ha en billig och bra! Och så spanar jag efter en systemkamera. Hade förstås otur med den också. Blev 750 kr dyrare så som det är nu mot för en vecka sedan. Jag ska suga på karamellen ett tag till och känna hur det känns. Är ju en del pengar ändå!

Nu ska jag se nyaste Greys och One Tree Hill :D Blir kanske en skvätt tårar ikväll? Kanske kollar lite resor och telefoner också när jag ändå sitter vid datorn först. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: anna

Men kul att du kan åka med någon i alla fall, du som tycker det är så kul :D åk åt mig med!!! puss på dig

2009-11-07 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback