Fri benkropp!!

Det kommer ett inlägg senare med bilder från helgen. Jag måste bara skriva vilken lättnad som damp ner i brevinkastet idag! JAG FÅR KOMMA TILL ORTOPEDEN!! Röntgenbilderna visade en fri benkropp i vänster knäled. Det förklarar ju hur jag tyckt det varit knäppt att smärtan, när det hugger till, flyttar sig och inte är på ett ställe hela tiden. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan jag får komma dit! (Måste dock hinna åka slalom massa gånger först, så det kanske är bra om det dröjer) Inte för jag vet vad de kommer göra åt den benbiten, jag kanske visst kan åka senare... Men jag är inte dum, jag har inte klagat i onödan! (När ingen läkare eller ortoped tror på mig så börjar jag ju till slut tvivla på mig själv. Har jag verkligen ont)? Dock är det ju något annat också med knäna, eftersom jag hade problem även när inte röntgen visade en fri benkropp!

Ajja, bara det jag ville dela med mig av! Dessutom fick jag ett brev av min gamla brevkompis Sara idag. Mysigt :)

/ GLAD SARA

PS. Hur tolkar ni detta?

"Arbetslöshetsavgiften, som är 37 kronor, ska betalas av alla förutom arbetslösa medlemmar som får arbetslöshetsersättning och/eller aktivitetsstöd för någon del av månaden.

Den som har sjukpenning och saknar anställning under hela kalandermånaden behöver inte heller betala arbetslöshetsavgiften. Eftersom a-kassan inte har uppgifter om ersättning som betalas från försäkringskassan måste ansökan om avgiftsbefrielse avseende arbetslöshetsavgiften göras. Blankett för detta hittar du på sidan Blanketter etc."

Ska jag betala eller? Måste försöka få tag i någon kommunaltant, bäst att ringa nu på en gång!

Kommentarer
Postat av: karin

men guud ! så du har alltså en lös benbit i knät? :O vad skönt att du äntligen får komma till ortopeden, hoppas det händer något fort! tjorvig text men jag tolkar det som att du inte ska behöva betala..? men att du måste fylla i en blankett? ring en kommunaltant ja :)

Postat av: Erika

Vad skönt att du äntligen fått veta något om knät/knäna! Hoppas att allt går bra! kramar

2009-11-30 @ 14:33:03
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: maud sandberg

du behöver ej betala tolkar jag det vad bra att du får komma nu till ortopeden

2009-11-30 @ 15:01:22
Postat av: Anonym

Vart kommer den benbiten ifrån?? :S Usch jag får ont bara jag tänker på dig/det! Hoppas såklart det går bra nu när du får komma iväg!

2009-11-30 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback