Idag är en stor dag!!

Idag vaknade jag och hade mobilen på laddning ute i hallen och så tänkte jag "åh, jag vill somna om, men måste kolla klockan, den är säkert över tio", tänkte verkligen klockan var mycket. Och så kollar jag och den var bara åtta. Så jag gick upp och hämta tidningen och slog på datorn vid sängen och läste tidningen i lugn och ro och kollade bloggar. Det var en mysig morgon minsann!

Idag är en stor dag ska ni veta. Mer ska jag inte berätta, för jag ska suga på framgången länge. Säger jag det så blir det värsta nederlaget om det brister sen.

Och det var så vackert ute igår. och jag tog inget kort! skandal! Och nu är allt det vita från träden borta...

Jag har spelat badminton med grabbarna ikväll igen, det tar sig minsann. Jag är inte helt kass ändå. :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj nu blev jag nyfiken =)! Har hittat tillbaka nu iaf :D! Så jag hoppas att du skriver vad detta handlade om i framtiden!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback