Att vara stark

Att vara stark

Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna

Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest

Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas

Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den

Att falla till botten, att slå sig hårt och
alltid komma igen

Att vara stark är att
våga hoppas när ens tro är som svagast

Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit


- Marie Fredriksson-86



Det gör ont i armen. Men inte så att jag inte överlever :) Nu ska jag göra lite scrap och sedan är det dags för promenaden och sedan ska jag ringa Frida och styra upp kvällen! :) (Vi ska laga middag, jag & Frida, till jag och henke, frida och peppe, patte och malin... :) Mysigt! Lite idol lär det också bli förstås.


Från fjällvandringen med gymnasiet. :) Tänk så vackert!


Från Cypern 05. Två veckors vila. Det var verkligen ren återhämtning, gjorde jävlat ingenting på dagarna! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gôtt dä vor att flyt runt på den där i vattne nu. :) Kom hit och ha julmys med mig!

2009-11-13 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback