Äkta spontanfyllefest!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Känslan sitter fortfarande kvar och det är jobbigt. Jag måste ju kräva för mycket eller hur? Åh, det är så frustrerande!

Om jag ska prata om helgen istället så går det nog lättare. Ingen slalomåkning för första gången på en månad! :S Henke har haft feber hela helgen. Idag har han inte haft feber men är ändå krasslig. Men han ska jobba imorgon så vi satsar på nästa helg så vi får testa våra nya pjäxor! Henke har fått mig att se första Sagan om ringen under dessa sjukliga dagar. Vi såg klart den för en halvtimme sedan kanske. Okej var den väl, men vissa saker tycker jag går för långt, och hade det inte varit så hade jag nog tyckt den varit mycket bättre! Nåja, någon gång ska vi se alla tre till slut. MEN, i lagom dos! :P



Jag & Malin

Igår hamnade jag på en spontanfest. Det blev 1½ timmes snabbfylla. Det har alltid varit en kompis till Henke som skulle ha inflyttningsfest, men eftersom han var sjuk tackades det nej. MEN, så ringde Malin och saknade mig så mycket och vi pratade lite om hur bra vi kommer överens. Då kom jag på den briljanta idén att jag kan väl festa, fast inte Henke kan? Sagt och gjort, svepte en cider och drack en öl (!!) på vägen och blev riktigt full på så lite måste jag säga. Min kropp tål inte så mkt alkohol just nu... Iaf, det var kul att träffa Malin men jag kände INGEN annan där, förutom hon och Patte. Sedan efter lite tråkiga omständigheter så gick Malin och Patte hem och jag kände INGEN. Jag bestämde mig för att stanna en stund iaf. Vid det laget hade jag druckit cidern jag svepte hemma, plus två öl. Små, 4,5 %. ÖL! Ja hör och häpna! Den sorten är inte så farlig faktiskt. Min nya "favorit" om man kan ha det. Sedan när jag hade tänkt ringa Henke första gången för hemgång så ser jag ett känt ansikte komma in! Anette som jag jobbade med i somras! Det var jättekul! Hon ska jobba i jul... Synd att inte jag ska det :( Menmen, som jag sa till henne så hoppas jag hon blir arbetslös på det hon utbildar sig till nu (förskolelärare), hon blir klar i januari, men i sommar hoppas jag hon jobbar hos oss :) Då jävlar ;) Vi pratade en stund och vid det laget hade jag öppnat en ouze, men det snurrade, jag snubblade och gick in i skåp. Haha så pinsamt av så lite. Jag har ju trots allt självdisciplin så jag gav den till henne och ringde Henke som kom hem. Vi såg lite sagan om ringen, jag somnade, han också och så vaknade jag kl två och väckte honom "inte sover du väl" haha, som att han inte fattat att jag somnade först :P


Jag & Anette

Iaf, det var kul ändå, trots det känns lite onödigt av mig att hälla i mig det där, onödiga kalorier känns det som. MEN, det förde med sig något väldigt gott. Det kändes som att jag den kvällen fick en bra, ny vän. Nog för vi känt varandra ett tag nu, men vi har fått så bra kontakt på så kort tid, det är fint. Jag och Malin alltså. Jag hoppas vi kommer lära känna varandra ännu mer! Vi har bestämt att försöka träffas och ta en fika och prata lite på stan i veckan. Det ser jag framemot :) Tack Malin för en äkta spontanfest :) Du är en jättefin människa! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet inte om hon förändrats men de kan stämma, man märker ju inte sånt när man är med dom varje dag. Men de kommer nog bli bra. På Fredag eller Lördag får vi den =) Vi kan nog behöva lite hjälp om ni inte är och åker slalom =P

Postat av: karin

spontanfester brukar vara de roligaste :D vi måste dra ihop tjejfesten snart ! malin är ju hemma nu också hon kanske vill vara med :)

2009-11-23 @ 10:22:51
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vad söt du är! Tack för dom fina orden, vi hörs till veckan! Kram

2009-11-23 @ 10:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback