Äkta vänskap

Jag fick inspiration till att blogga för en stund sedan. Och innan jag började skriva gick jag in på min älskade annas blogg och jag blev helt tagen av stunden. Så vackert! Jag blev helt rörd! Är jag så bra? Jag finner inga ord. Min älskade vän! Du förstår inte vad du betyder för mig! Inget avstånd och ingen tid kan göra vår vänskaps avstånd längre. Det är alltid densamma. Vi lär oss hela tiden och kommer varandra närmre hela, hela tiden (hur nu det är möjligt, för jag tycker vi ALLTID har stått varandra så nära) Vi kan möta hinder ibland (som alla andra) men vi förstår varandra som inte tror att många vänner gör, framför allt inte med det "riktiga" avståndet som finns mellan oss., vi tar oss igenom det tillsammans, starkare än någonsin. 16 h med tåg är egentligen inget avstånd alls för oss, men för andra är 1 h nog för att vänskapen ska rinna ut i sanden. Vår växer sig bara starkare, hela tiden. Du finns vid min sida, hela tiden, när jag mår som sämst och när jag mår som bäst. Du finns alltid där och jag vet att jag alltid kan vända mig till dig. Du var den första som insåg mina "problem", eller fick mig att inse det också kanske, och jag har alltid kunnat prata med dig om det. Det har aldrig känts fel, även om det är jobbigt ibland att prata om, men ack så nödvändigt, för det känns ju i längden bättre sedan. Du hjälper mig att inse allvaret i sådant som jag själv inte inser, du hjälper mig att se det positiva när jag inte har kraften till att göra det själv. Du hjälper mig att finna styrkan, du lyssnar alltid och försöker förstå. Det är guld värt. Du frågar inte "hur mår du?" bara för att fråga, utan du frågar för att du verkligen vill veta och förväntar dig ett ärligt svar. Vi har så otroligt mycket fina minnen tillsammans. Nu tänker jag på låtarna du pratade om i ditt inlägg... Det finns så mycket som kopplar ihop minnena... Du vet <3. "Tillsammans, vi ska alltid va tillsammans", det är det starkaste för mig! Åh, vad underbart <3 Jag vet inte vad jag ska skriva för att du ska förstå hur mycket du betyder för mig. Eller jag VET ju att du gör det. Men jag vill kunna förklara det för dig på ett bra sätt (vilket jag inte kan). På tal om det så är du bra på att lyfta fram det jag inte tror att jag klarar. Vi är ganska lika där tror jag, vi kan lyfta fram det bra hos varandra men inte hos oss själva. Jag tror inte på mig själv, men du tror på mig. Jag älskar dig Anna! Som du skrev om mig skriver jag om dig. DU ÄR EN SOM ORKAR VARA EN VÄN VARJE DAG





By the way, det jag tänkte skriva från början är ganska mesigt nu, jag skulle bara nämna att dag hade Älvsbyn minsann varmast i hela Sverige. Äntligen är sommaren här! :D (Inte alltid vi får skryta om sådant, bara på sommaren typ) :P Älvsbyn, den lilla hålan med köld på vinter och värme på sommaren - dock skulle jag ändå inte vilja flytta tillbaka igen, men duger bra att hälsa på ;) haha Skulle egentligen skriva för att lägga upp bilder på lägenheten som många faktiskt inte har sett. ;) Och skriva om Älvsbybesöket igår, broder Jonas fyllde närmare 30 än 20 (räkna ut åldern själva), och så var vi förbi Erika och Tommy en snabbis. Men det får bli någon annan gång. Som sagt, denna spalt är helt ointressant om ni ens tagit er igenom den. :P

När jag kom hem idag fick jag ännu ett efterlängtat brev av Karin. Åh vad jag har underbara vänner. Jag tror inte jag säger det nog ofta. Fan, vad du är bra Karin! Du är en vän som alltid finns där! <3 Tänk om vi aldrig varit skådespelare på TP i nian, och vi inte valt samhälls båda? Usch, jag vill aldrig vara utan din vänskap, vill inte ens tänka på det. Vill inte tänka mig att vi kanske inte bor nära varandra en dag :( Saknar dig! Ta och kom hem nuuuuu! <3 Du vet vad du betyder för mig! Tror våra brev har sagt det mesta. Till dig kan jag prata om ALLT med och jag tror det är detsamma från din sida. Du får mig att orka kämpa! Jag älskar dig helt enkelt, Kärin! <3


Vi har ett speciellt band, (mer än bara släktskapet) ;) Crazy är vi båda två ;)

Kommentarer
Postat av: anna

hihi ja det är klart älskade du. <3 och klippet kan du se nu, var såklart meningen att det skulle gå att se det från första början, hihi. :) Vet inte riktigt vart de filemrna är, en del fick jag ju med men de andra har du kvar på datorn och har inte skickat än :P Kanske dags att göra det? haha



Så fitn du skrivit, har inga ord men du vet var du kan hitta dom. Eller ja, du har ju redan hittat dom. tror det får räcka :) ÄLSKAR DIG

2009-05-17 @ 17:10:55
Postat av: anna

Vad hände med det vi hade Sara?

2012-06-12 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback