Jag vill känna vinden i mitt hår



Nu verkar det som att försommaren äntligen är här. Det är vackert, det är härligt, det är underbart! Jag kan känna de varma vindarna möta mitt ansikte när jag är ute, leendet kommer fram ibland när jag går i min egen lilla värld och blir mött av solens varma strålar... Men jag kan inte vara ute i den sköna solen och det är ledsamt. Jag är en sådan som vill och behöver kunna gå ut när jag känner för det. Jag kan inte låta bli att känna mig instängd, på mer än bara ett sätt. Jag kan ibland uppleva det som att jag är instängd i min egen hjärna och kropp på något sätt (det är väl alla egentligen när man tänker efter) ?

Sitter och tittar på Eurovision semifinal 1, Sveriges deltävling alltså. Måste säga att hittils tycker jag faktiskt Sverige har varit bäst (det trodde jag inte jag själv skulle tycka) Jag är alltså inte partisk i detta fall.

Fick ett efterlängtat brev idag <3 Var såå välbehövligt när jag kom hem idag! Kändes genast lite lättare, tack för det vännen <3

Försöker längta och se framemot Bulgarien, ett av mina delmål! Det är snart bara en vecka kvar! Ska bli så skönt! Jag har redan börjat smygpacka (A) Nice! 

By the way, är det någon snäll själ som är bra på design här på blogg.se och har tid och lust att hjälpa mig? Jag vet dock inte hur jag vill ha den, har inga idéer, men bara lite nya, fräscha färger och en ny header typ?

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: karin

oj om sverige var bäst kan de andra inte ha varit bra. haha. undrar hur stora finalen går, konstigt att missa den! önskar jag var bra på design, men det är jag icke.. :p nu har jag bloggat om semlekvällen, tack för påminnelsen ;) hihi.

Postat av: anna

Sverige var helt klart mycket bättre jämfört med de flesta, men tyckte Island var bäst, överlägset :)



Var det mitt brev tro? Eller det kanske var från karin? :)



Vill du att det ska se ut ungefär som min? fast andra färger kanske?

2009-05-15 @ 10:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback