En händelserik helg!

Vilken härlig helg som bara har flugit förbi.
Fredagkväll gick jag och Henke ner till havet, fotade lite och bara njöt en stund.


Lördag blev det utflykt till Thommes stuga vid havet med Thomme och Jennifer. Vi solade, spelade spel, grillade och bastade. (Det blev NÄSTAN årets första dopp i havet) :P Sedan blev det hemfärd för dusch och sedan möttes vi upp i Thommes lägga för att se Eurovision. Ja, Norge charmade väl alla? Men HUR det kunde bli poängrekord förstår jag inte, SÅÅÅÅ speciell var den väl ändå inte? Men jag gillar den! :) Det var dock ingen jag hejjade på (mer än på slutet när jag insåg att vi kan åka till Norge då för att se Eurovision nästa år. DET VORE GRYMT JU! Thomme, Jennifer och Henke var också på den idén. :)
   
I skogen, hunden Ebba (som skrämde livet ur mig x antal gånger under dagen) och Thomme och Jenn som "badar" :)


Söndag forsatte i samma tempo, men då blev det tidig uppstigning för att åka till Storforsen (denna dag var ännu varmare än lördagen). Det strulade lite grann efter vägen men till slut var vi där runt halv tolv. :) Vi hittade till lagunen (på första försöket) yeeey! Där solade vi och slappade till två typ då det blev hemfärd. På kvällen blev det "Änglar och demoner" på bio! Jag tycker den var bättre än Da Vinci koden. Men jag var grymt trött så hade svårt för att koncentrera mig men det gick (som tur var).


Verkligen en helt underbar dag!


Här bodde vi under några timmar :P

Kommentarer
Postat av: karin

vilken härlig helg! :) vad gjorde hunden som skrämde dig? :) haha kramo

Postat av: Jennifer

Vi hade en underbar helg! :) (hoppas nu bara resan blir lika härlig!) 2 dagar kvar, wohooooo!! :D

2009-05-19 @ 09:00:58
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

Jo jag vet.. ska försöka att hjälpa dig men jag har så dålig inspiration själv :) Säg hur du vill ha det, vilka färger osv.

2009-05-19 @ 10:08:40
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hm kanske kring 3-4 kan ni nog komma men jag kan återkomma med exakta tiden sen. Jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig.

2009-05-20 @ 15:11:44
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, minns när vi var där :)

2009-05-20 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback