yeeey

det går visst rykten om att halvnakna kängdansande älvsbybor ska vara med i bakgrunden i mf-finalen ikväll. haha men då är jag på fest! har just gjort mig klar. vet inte om håret blev riktigt bra men natta tyckte det var snyggt! får väl se! snart kommer AM, hennes kusin (o henkes med då), hennes kompis, Johanna och Jennifer! Ska bli spännande! Lite tjejfest innan sådär. Vi ska äta tillsammans också! Jag är grymt taggad måste jag säga! Längesedan jag var så här taggad! Vill till och med tjuvbörja, men måste vänta ifall jag måste köra till stan ju! haha

Vi körde lasergame 13-14.30 typ. Svinkul! Men efter två matcher blev jag less! Blev tvåa totalt i andra matchen! ;) nu kom am och sussie! bye!

Kommentarer
Postat av: Erika

hoppas att ni får en rolig kväll! :) och vi vann idag, yeeey! :D

Postat av: Anonym

jag har bara kört lasergame en enda gång, men det var faktiskt kul :) hoppas du hade en bra kväll sen!

2009-03-16 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback