Vilken röst!




 
Alltså kolla in vilken röst!

Nu ska jag skynda mig till jobbet! Blev ändrade planer, skulle egentligen till tandläkaren i ä-byn kl 11 och sedan till Erika för att klippa mig lite och surra. Skulle börja jobba 15.45. Men så behövdes jag från 12 redan. :/ Så det blev en promenad nu så jag måste skynda lite. Måste verkligen ta tag i att byta så jag får gå här i stan istället. (tandläkarsnack nu igen alltså) Jag får JÄMT byta min tandläkartid så det blir aldrig gjort. Jag har läst på och det ska då gå att byta fast jag har abonnemang. Skönt isf, för jag tycker inte tandläkaren jag har gör ett bra jobb! Puss & hej och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Erika

jo, det var som trist att du inte kunde komma idag.. :( men jobbet går såklart först, så är det bara :) men du, vi får lösa det på nåt sätt, annars så hörs vi! :) kramis

Postat av: Anonym

Vad bra om du kan byta, byta upp sig till en bättre tandläkare också vore ju itne fel då om du inte gillar den du har ;)

2009-03-16 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback