Alla behöver tid att återhämta sig

Fjällen - Jag älskar fjällen! :D Tärnaby och Hemmavan var grymt! När jag susade nedför backen tänkte jag konstant "wow, det här är inte sant". Det var så otroligt mäktigt att se! Strålande sol och klarblå himmel varenda dag, slalomåkning och Henke. Kan det bli bättre? Jo, om en massa fler av våra vänner skulle ha varit med. ;)

Annars så innehöll skidsemestern allt som en skidsemester ska göra. En skadade knät i ett fall och fick ta det lugnt i två dagar, en annan kraschade (tur i oturen) i allra sista åket i Hemmavan och slog i sig rejält. De som såg fallet blev riktigt skrajja! Men det gick bra ändå, men blev ingen slalomåkning sedan för honom! Som tur var skulle vi hem dagen efter. Jag, Henke och Nicko hann också med att GÅ uppför ett berg för att hitta lite pudersnö att susa nedför sedan ;) Henke och Nicko besteg ett större berg också nästa dag! De var hurtigt!

Här är jag på toppen av berget. Tyvärr ser ni ju inte hur högt det var, men det var grym utsikt :)


Henke på berget!


Mys i solen!


Haha! Actionbild på mig :p Bromsade just, var tänkt att få en riktig sådan här svängbild ni vet. Men Henke var för seg på att fota. Var tänkt det skulle vara några meter högre upp. Var så kul att åka för Nicko är ju verkligen proffs så vi fick en massa tips, och när man förstår HUR man ska göra så blev det tusen gånger roligare!

Kommentarer
Postat av: karin

ÅH vilka härliga bilder!!! :)

Postat av: Anonym

åh jag längtar bara ännu mer till sälen när jag ser bilderna :D

2009-03-28 @ 21:58:23
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder från backen! :)

2009-03-29 @ 21:17:20
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vad skönt ni verkar ha haft det!! :)

2009-03-30 @ 15:56:16
Postat av: KICKI

Gumman! Vad mysigt ni verkar ha haft det! Saknar dig i massor min vän. Blir nog ingen luleå- och piteåresa i vår. Ska till sthlm snart och sen är det inte långt kvar till turkiet! :) Men jag lovar att höra av mig ifall vi får tag i en hyrbil som ska till piteå :)

Jag älskar dig! <3

2009-03-30 @ 18:32:04
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback