Examensfirande, grillfest och namnkalas!


Okej, sedan sist har jag fått tips från två stycken som jobbar/har jobbat på skatteverket, så nu är det inskickat och hoppas att jag slipper att betala. Håll tummarna!

Annars var det mys med studentfirande för Sandra i fredags, samt firande av Carro som är sjuksköterska nu! :D GRATTIS IGEN CARRO OCH SANDRA!


Lycklig student! :)


Carro med Tjorvens syster Ofelia. :)

Lördag blev det grillfest hos oss. Var riktigt trevligt: Vi spelade brännboll och fast jag och Henke var i samma lag så vann vi inte. ;) Men det var riktigt kul, speciellt då det var så extremt länge sedan man spelade brännboll. Annars var vi här och hade det trevligt, kvällen avslutades med utgång på Kalles. Var riktigt kul! Det var inte så mycket folk där, vilket var ganska skönt ändå. Och när vi väl önskat en låt, så spelade DJ:n en massa bra efter varandra, han hade förstått vad vi gillade. Sedan ville vi önska "luftens hjältar", men han hade inte den, men han skulle skriva upp den till nästa gång. :) Men bumbibjörnarna hade han minsann ;) Haha, det var nog det bästa!  Tack alla inblandade för den roliga kvällen och tack för att ni alla kom. (Vi blev riktigt många ändå, jag som trodde vi skulle bli 7 pers bara) Positivt överraskad :D Och äntligen fick jag festa ihop med Karin igen. :) Dock tog jag inte många bilder denna kväll (vad har hänt med mig) ??


Vi plus Sussie ägde dansgolvet. haha PÅ RIKTIGT. Vi skulle göra den fulaste grimasen vi visste på denna bild. Karin, du är bara söt :D

Sedan, idag, blev det namnkalas för Judith Mira Philadelphia Öhlund. :) Myspys var det! Ännu en graviditet bland hennes vänner är offentlig nu. haha Henke var enda killen där som inte var/skulle bli pappa. Tvärsom för mig, eller jag och en till tjej. :P


Mira med grabbarna ;)

Mira med mamma :)

Nu är alltså ännu en vecka gått. Jag jobbade förresten min första dag i fredags. Det var så kul och gick alltså jättebra :D
NU åker då Henke iväg igen imorgonbitti :( Helgerna går alldeles för snabbt! Själv är jag ledig imorgon. Ska bli skönt, tänkte gå till stan och köpa ett fotoalbum som Miras present var. Hon får den lite senare, för jag ska göra vääääärsta fotoalbumet till henne =) Puss på er mina vänner, ha det bra och ta hand om varandra! / Sara


Kommentarer
Postat av: karin

det var verkligen jättekul i lördags!! och vad vi ägde dansgolvet, hahaha :D vad konstig jag ser ut, blåser ju bara upp munnen :p nog kan jag göra fulare än sådär :D haha. så söt mira är :)

2009-06-15 @ 12:42:47
Postat av: anna

låter som en toppen helg :D

2009-06-15 @ 16:30:51
Postat av: Carro

Sara du är toppen! men tror du inte jag glömde klockan i älvsbyn?! mamma ska skicka ner den. Var så kul att träffa digf, synd bara att det inte blev mer.kramar till världens bästa!

2009-06-16 @ 14:06:04
Postat av: Jennifer

Tack för din kommentar! <3

Postat av: Sandra

men din telefon är ju inte gammal,å den är ju också fin =)

2009-06-16 @ 18:51:17
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag saknar dig så jävla mycket. när vi inte pratar på en dag så känns det verkligen hur långt bort det är. puss på nosen

2009-06-17 @ 21:08:42
Postat av: ab

tusen tack!:) jag är världens lyckligaste och våran dag var hur fin som helst!:)

2009-06-18 @ 10:26:35
URL: http://annaberglundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback