Pratar i nattmössan en tidig kväll

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga nu när jag i skrivande stund satt mig ner för att skriva något. Kommer jag att publicera det här inlägget ens? Med risk för att bli för personlig så får jag väl ta risken.

Vad är meningen med att tiden bara rusar förbi en? Tiden går heeela tiden, och det finns ändå ingenting jag kan göra för att få återuppleva något kärt minne som bara spolats förbi mig. Hur ska jag kunna njuta av tiden JUST NU, när det jämt är så mycket som ska göras, eller inte göras för den delen också? Om det var bättre hur jag levde då, och om det var sämst egentligen, och sämst är nu, ska jag gå tillbaka till då? Konstig fråga, jag vet. Men det tål att tänkas på, för mig. Jag är så less... Vill göra allt det där som jag inte kan nu, som jag kunde då. Ta mig tillbaka till DÅ! Jag har så mycket vilja, men får höra hur jag använder den på fel sätt. Jag har så mycket vilja att jag blir jätteledsen när det inte går som jag har tänkt mig. Svårt läge, men det gäller väl att försöka lära sig. Man lär sig med tiden...eller?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej =) kommer du och tittar på balen? Skulle behöva någon som tar kort när vi går på röda mattan =)

Postat av: Anonym

Skit i Då sara och gör något bra av det som du har NU istället. Du KAN göra det mycket bättre än då, till och med, bara du vill. go for it! jag hejar :D

2009-06-03 @ 21:55:22
Postat av: Jennifer

Heej! Jag blev så glad av din kommentar, tack! Jag kan inte riktigt skriva allt såhär öppet, men hör av dig när du har tid för att prata en stund, oavsett om det är på sms, msn eller irl!

Hur har du det Sara? Vi ska göra NU:et till något bra! Försök samla lite extra krafter, det här ska tametusan gå! Försök bara blicka framåt och få ihop positiva tankar, och tänk på att de grejer du vill göra, de ska komma en tid då de passar perfekt. :)

2009-06-03 @ 23:04:57
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback