Ja :) man får njuta av det längre :)


Älskade Kuri!!

- Åh vad jag längtar sara, dra hårt i snöret så jag kommer fram snart :D
- Jag drar och jag drar, allt vad jag har. Men det händer inget :(
- Jo, men jag tycker det rullar på lite snabbare nu. :D
- Nice:) Då drar jag ännu hårdare! :D
- Yieha :D


Dessutom talar hon som en äkta norrlänning! Vi började prata om midnattsolen och jag berättade om Carro som tyckte den var jobbig och inte kunde sova när hon kom hem nu senast. En norrlänning ska ju alltid gilla det liksom. ;) (fy carro, måste börja gilla den igen ju) ;p Och så undrade Anna om skillnaden mellan midnattsol och inte midnattsol. Och jag förklarade att jag syftade på att det är ljust så mycket längre än nere i sydpolen. :P Och då svarade Anna "Ja :) man får njuta av det längre :)" SÅ TALAR EN ÄKTA NORRLÄNNING!

Nu är det ju bara nästa steg som väntar min kära vän, Anna. Flytta hit och bli en äkta norrlänning med mig! ;)
Nu får jag snart hämta dig på busstationen! Åh, så underbart! Har aldrig längtat så här mycket efter dig! Åh vad underbart vi ska ha!!


Trollslända (som inte alls hör till ämnet eller nåt) :P


Kommentarer
Postat av: Erika

är det trollsländan från storforsen? hua, obehagliga kryp! :P ha det bra så syns vi snart! kramar

2009-06-25 @ 21:48:52
Postat av: Sara

Erika: Japp det är DEN ;)

2009-06-25 @ 23:02:42
Postat av: anna

Vad söt du är underbara duuuu! Bara flytten kvar ja, haha ;)

Postat av: Jennifer

Jo precis, det ska bli supermysigt! :) Men jag vet inte riktigt än när jag slutar imorgon, men vi får ju höras av! :) kramar!

2009-06-26 @ 21:07:55
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback