Balen 2009 - Stolt syster!

Alltså jag säger det inte bara för att han är min bror (för det är han ju). Men min bror var helt klart finast av alla killar på balen 2009. Ingen annan hade frack (när vi åkte hem iaf) och ingen annan hade myggjagare (skorna). Så stilig i väst under. Och ja, han var helt underbar! Kunde inte sluta titta på honom. (Fick ju passa på eftersom det inte lär hända fler gånger). Åh så stiligt par de är <3 Och Sandra var så tjusig och älskar hennes håruppsättning! Ska hämta dem senare ikväll och skjutsa hem dem till ä-byn. Då får jag nog passa på att peppra dem med ännu fler blixtrar. ;) Solen var ganska jobbig från där jag stod och skulle fota dem. Så blev inte många bilder som blev "okej".




Kommentarer
Postat av: Carro N

Åh, vad fina som var. Och snäll du är som ställer upp och hämtar dom!

2009-06-09 @ 21:52:39
Postat av: karin

vad tjusiga dom var! :) håller med carro också, gullig du är som ställer upp som chaffis :) snart får jag krama er!!!

Postat av: Erika

Gu vad stiliga dem var alltså! nog förstår jag att du var en stolt lillayster :) kram!

2009-06-10 @ 12:23:59
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sara de heter inte flugjagare de heter myggjagare ;P Du är allt bra söt du =)

2009-06-10 @ 23:52:36
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback