Under månens bleka sken

Solen är fortfarande kvar, men det verkar bli sämre imorgon? I don't want that!



Jag börjar bli liiiite bättre, men det här är bland det värsta jag har varit med om! Jag ska jobba ikväll så jag hoppas det inte blir värre idag. Ett under att jag inte har smittat Henke, men han klagar på lite halsont. Nu är han och cyklar till Arnemark (jag vill också följa) men det går minsann inte. Men då kan det ju inte vara sååå farligt med halsen hans iaf. =)Någon dag då det passar har vi bestämt oss för att cykla till Älvsbyn och köpa en glass ;) Bara för att liksom.

Åh vad jag vill ha en ny telefon. haha Är så less på min. Nu har jag hittat ett till alternativ till vad jag vill ha. :) Vill åka till elgiganten för att titta någon dag...

Och mina vänner, idag kom BREVET. The one liksom! Från Skatteverket. Jag får tillbaka drygt 1200, så i slutändan blev det egentligen bara -200. Lite skillnad för samvetet iaf!

Nu ska jag kolla läget om det är skönt att sitta ute lite. Det är varmt, men det finns lite moln för solen att gömma sig bakom också. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har också tänkt köpa en ny mobil, blir tokig på den jag har. Vad har du spanat in för någon? :)

Postat av: Anonym

älskar dig

2009-07-16 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback