Tid för återhämtning

Jag måste säga att den nyaste Harry Potter vi såg ikväll på bio (nej jag lade inte ens på minnet vad den heter), var mycket sämre än de andra filmerna. Nu är jag ju ingen fantast av Potter över huvudtaget, gillar inte sådana böcker eller filmer alls. Men de andra tycker jag var bättre. Jag hade tråkigt när jag såg den, på riktigt alltså. Jag var så rastlös så jag trummade på Henkes ben hela tiden. haha Men de andra verkade gilla den, bra det iaf ;)

Imorgon jobbar jag till 11, sedan hem och hämta grejerna, köpa två blommor som moster och mamma har beställt av mig, och sedan bär det av till KURI! Älskade ställe! <3


Inte världens bästa bild men jag älskar stället! Inga grannar, bara lugn och ro! <3


Haha, nu är dock inte N & S med i stugan i helgen, men det här var en kväll i slutet av aug 08 :) Inte varmt inte :p

Dock känns det som att jag hade velat vara hemma hos Frida i helgen, She needs me, och jag vill finnas där för henne! Lova att ringa om det är något (även att jag inte kan vara så mycket till hjälp när det gäller barn liksom, men whatever, jag lyssnar ju alltid iaf :) <3

Nu blir det ett greys avsnitt innan jag måste sova. Börjar jobba 7 imorgon och måste duscha innan :(
På återseende!  puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

koppla av ordentligt nu sara :) <3

2009-07-17 @ 09:34:51
Postat av: Anonym

Harry potter är ju bäst Sara! när vi ses ska jag få dig att tycka det ;)<3 Hoppas du mår bättre nu! Kram

Postat av: Jennifer

Jag är inte heller ett stort fan av Harry Potter måste jag säga. :/ Jamen nästan! ;) Åh, vad kul med ny mobil! Jag brukar alltid tycka att det känns lite som en nystart, i vad eller varför har jag dock ingen aning om men! :)

2009-07-17 @ 22:22:32
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hallåå! :) Trot eller ej, men jag har beställt en mobil från netonnet, spännande att se om den är okej. :O (håller tummarna!) det blev en htc touch diamond 2. Ska bli så skönt att kunna skriva vettiga sms igen som man vet kommer fram, woho! :D Men jag är seriöst peppad på att gå på stan någondag hur som helst! :)

2009-07-19 @ 05:03:43
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh, den mobilen såg ju hur najs ut som helst! :D

2009-07-19 @ 05:05:01
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback