Helgens äventyr är över

Ja, nu är helgens äventyr över! :P Befann mig hela helgen i Ä-byn, det var kul!

På maskeraden i lördags kom Henke med ursäkten "Ursäkta jag är sen men jag kommer precis ifrån familjens Suvanavasins familjemiddag" :P Haha, han var alltså utklädd till Stewen när han hade myyycket hår! :P Men han var också alias Magnus Uggla. :p

Jag kom med ursäkten "Ursäkta jag är sen men jag kommer precis från havet, jag blev skeppsbruten" :P Jag var alltså sjörövare. ;)



På maskeraden fanns det många olika typer, allt från en djävul till en ängel, travolta till en gammal gubbe, bärplockerska, sömntuta, diskobrutta från 80-talet. Ja, you name it! Alla var där ;) haha Tack alla inblandade för en toppenkväll! (jag ska inte gå in på hur den slutade för mig, men jag hade jättekul ända fram tills dess) haha


Värdparet! ;)

Nu har Henke fixat Sonic (ni vet det klassiska tvspelet), till hans gamla xbox, så det tänkte jag fördriva lite tid med ikväll. Han sa att han inte vill spela det, utan han fixade till MIG. Gissa vem som ligger i soffan nu och spelar? ;) JAG VISSTE DET :P Jag kanske borde göra lite studentfix i mitt studentalbum. (Hoppas det är klart snart, vill ta tag i nya fräscha bilder snart ju) Får se om det dyker upp några bilder på bilddagboken kanske. :P

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja Sara hur sluta de egentligen? och varför står våran svarta pall på bron? haha =P

Postat av: Anonym

... med dig i mina tankar! :) Du är finare sara. Saknar dig hjärtat. Och du som sjörövare, så jävla snyggt!

2009-07-06 @ 21:31:10
URL: http://evighet.blogg.se/
Postat av: Carro

nice outfit! saknar dig så mkt! men vad hände på kvällen? eller vi kan ta det via tel istället! Kram!

2009-07-07 @ 11:10:52
Postat av: tant a-m

sara! men alltså! du skulle nog passa sjukt bra i svart hår..! :D och henke såg fan riktigt skum ut.. han ska inte ha svart afro-hår tror jag mycket bestämt.. :/

2009-07-08 @ 16:08:14
URL: http://dagensbam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback