depp

Jag vet inte vad jag ska sätta för ord här för vad jag känner just nu. Det är ingen idé jag försöker, för det skulle bara bli ett deppigt inlägg och så skulle folk tänka att att jag söker bekräftelse eller whatever. Men jag är iaf frisk från förkylningen nu och det är SKÖNT! Jag önskar bara så mycket att jag hade en bra vän här just nu.

Helgen i stugan var mysig och skön, med bra väder, lugn & ro, kallkälla utflykt, dressincykelutflykt i jakt på hjortron (finns inga i år) kortspelande och fisketur. (JAG FICK EN RÖDING) hehe *stolt*


Kallkällan :)


Älskar solnedången över Kurisjön <3

Och idag fick jag en present av min underbara älskling. En babyliss icurl! Ska bli spännande, ska inviga den till PDOL:s bravader. Det blir en udda PDOL i år, ingen av mina kompisar från älvsbyn ska gå, så jag ska hänga med Henke och Hampus (skånekompisen) och gänget. Jag har ju en ny vän, Henkes syster, vi ska hänga ihop HELA helgen och hon ska lära mig göra smoothie (hon vet inte om det själv, men så är det) :D Jag är allt bra glad över att hon ska med och hon ska bo hos oss hela helgen. Nice! Vi ska rocka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag saknar dig så himlahimla mycket önskar jag kunde finnas vid din sida!

2009-07-21 @ 17:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback