ANDAS GENOM MIG


Sommar, kom tillbaka nu va!

Åh jag kan faktiskt inte minnas sist jag varit så här sjuk :( Har INGEN röst idag. Ändå har jag klarat av att jobba till 14, utan röst, MED gamlingar. Bra jobbat va? Det värsta är att jag vet att jag inte kan vara sjuk imorgon (då jag jobbar 7-11). För det första är det svårt att få tag i vikarie nu när alla vikarier redan jobbar. För det andra har jag inte råd att vara hemma när jag är sjukskriven 50%, jag måste verkligen jobba alla de timmarna jag har så jag har råd att leva. Jag har ju världens underbaraste pojkvän som hjälper mig ekonomiskt också, men jag vill inte att han ska behöva det. Jag vill tjäna pengar och kunna unna mig saker och hälsa på alla vänner söderut, spara till en jorden runt resa, det är så mycket jag vill göra. Och förresten, Henke ska till MILANO med hans pappa och kolla på typ speedway eller nåt :p Och jag FÅR INTE FÖLJA :( BUHUUU! Fast jag är glad för deras skull, hans pappa har drömt om det hur länge som helst. Men jag vill också resa! Ajja, min tur kommer någon annan gång antar jag. :) Ajja, nog om beklagande nu va! Skönt att få tycka lite synd om sig själv. Men ajja, det finns så många andra som har det så mycket värre, eller hur? Jag är egentligen inte så sjuk....

Igår när jag låg vaken (har inte sovit nästan nånting de senaste två dygnen) så ringde världens gulligaste Anna. Det gjorde mig sååå glad!Åh ANDAS GENOM MIG!  <3

Måste berätta om möhippan jag var på i fredags, riktigt kul! Även om denna fest inte heller slutade som jag hade tänkt mig. Ska bli skönt att få komma till stugan nästa helg och bli bortskämd, ta det lugnt och mysa med mor & far och moster. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj. tur du låg vaken. Jag hade inte den minsta tanke på vad klockan var (kom jag att tänka på nu)! Bara tanke på dig <3 Vi har mycket att prata om vännen, krya nu!!

Postat av: Anonym

gullet vi ska se formula 1 på banan monza men vi bor i milano :)

2009-07-14 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback