Varför karlar?!

Jag ska alldeles strax gå ut på en promenad. Det har snöat inatt! Måste bara få fråga varför karlar är som dem är? Lovade innan han skulle på festen igår att det skulle bli "lugnt" han visste inte ens om han skulle följa med ut. Sedan lovar han att lägga sig i soffan (erbjöd sig frivilligt) och sen kastar han uttryckligen sig själv i sängen halv fem på morgonen så jag vaknar förstås. Det stinker sprit! (han skulle bara dricka öl, sa han) Mysigt... Kunde inte somna om förrän typ sju på morgonen, och gissa vem som fick sova på soffan? Inte han iaf... Undrar om jag får någon ursäkt eller nåt? Tror jag inte, han har väl inte gjort nåt fel? :p

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul- NOT! Glad att min karl inte dricker mkt, eller nästan inte alls..:)Gissar att det inte blev nå slalom?!

2009-01-06 @ 17:09:34
Postat av: Erika

Haha, inte skoj :P

2009-01-07 @ 19:27:25
Postat av: Jenny

Det är bara att vänja sig .



OBS !!Men var aktsam - rätt som det är tror de att de kan gå på toaletten utan att stänga dörren (!!!!!!!!) OBS !!

Postat av: faster

get used to it. (been there, done that...sigh)

2009-01-11 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback