Vad är allting värt till slut?



Vad är allting värt till slut? Egentligen? Nu kommer det igen, det där egentligen...

Iaf, har hämtat barnen på dagis idag, direkt efter lunch. Emma ville inte följa med mig men när hon fick veta att hon fick baka VAD HON VILLE, så gick det bra. :) haha Dock testade jag ett nytt recept - apelsinkaka med russin, den kastade jag. Men Emma gillade den så jag skickade med några bitar till henne. Av henne fick jag typ bröd, hon hittade på receptet, och det gick faktiskt att äta som bröd, tror jag. Ska se om jag kan testa imorgon. haha Emil hjälpte mest mig. :)

Nu är jag klar före Henke, igen :D Trodde dock inte det eftersom jag skulle vara med barnen och vi tänkte hinna på stan före vi ska ut och äta middag med ett gäng. Som ni ser på bilden, (dagsfärsk bild), så ska jag bara fixa håret! (som iof är ett mysterium varje gång jag ska försöka göra nåt med det) Efter middagen ska vi på Piterevyn. Tror jag är jättekul! Är bara rädd att de pratar pitemål för mycket så jag inte förstår. haha Trevligt ska det bli iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig tröja vännen :)

2009-01-30 @ 22:47:08
Postat av: saso

ditt hår ser mörkt ut, har du färgat de? på den bilden kanske de är för att de är blött, men de såg ut så på den andra där nere också:)

hoppas du hade de mys på revyn:)

2009-01-31 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback