Jag tänker på dig ofta. Om du varit min egen syster

Alltså jag glömde nog berätta vad jag gjorde samma kväll som jag skrev om mina omaka vantar? haha Jag hade ju inte direkt så mycket till val eftersom jag skulle jobba kväll och då behöver jag verkligen vantar. Så jag tog mina omaka vantar. haha När jag kom till en tant så var hennes dotter där på besök och jag såg hur hennes blick hela tiden gick till mina vantar... Först försökte jag dölja den ena så hon inte skulle se. haha Sedan berättade jag att jag faktiskt är medveten om att jag har omaka vantar och att jag tappat dem andra. haha Nu har jag dock hittat ett par gamla vantar som jag kan ha tills jag får tillbaka mina nya. ;) haha

Avskedsfesten var jätterolig! Alla verkade ha så kul (och även jag). Toppen! Tråkigt bara att K & S åker snart :( Hade ljusvisning dagen efter och det gick bra också:) Jag var inte bakis. :D

Idag verkar jag vara ledig så jag tänkte ta tag i några saker. MEN, då hittar jag till exempel inte min hårddisk till alla bilder. Sist jag hade den tycks jag minnas att Henke lånade den. Men hittar den inte vid hans dator heller... Kl 12 ska jag sköta lilla Mira medan Frida hämtar hennes mamma. Hade tänkt att baka kanske också. Måste bara gå en promenad (vilket jag ändå hade tänkt) så jag kan köpa vispgrädde som det ska vara i Katjas kokoskaka ;) Ska gå en lång promenad tror jag i spåret, är skönt ute tror jag. Sedan affären, gå till F, hem, baka, äta kanske?, och så spinning eller nåt annat med Erika på jobbet. :) Och imorgon har jag mitt monsterpass på jobbet. :/ hoppas det går bra! Just det ja... Har fått ett erbjudande skulle jag kunna säga, vet inte hur jag ska göra riktigt, men ska fundera på det. Fördelar mot nackdelslista kanske. ;)


Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte bort att berätta om erbjudandet för mig sen ikväll! :)

2009-01-26 @ 17:06:28
Postat av: Carro

typiskt med hårddisken, hoppas du hittar den.. Hur går det med för och nackdels listan?

2009-01-28 @ 13:05:39
Postat av: Sara

Carro: Jag har inte ens gjort en lista :S men jag tar det som det kommer, om det blir nåt liksom. :)

2009-01-28 @ 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback