skrivandet

ibland har jag bara sååå mycket att skriva men så begränsar jag det så pass... jag menar, jag vill inte skriva vad som helst här... det är så många som missuppfattar och tolkar på deras eget sätt... det kan bli så fel.. ibland.
men nu har jag skapat en blogg som bara jag kan läsa, det är skönt på ett sätt. där kan jag verkligen lätta på hjärtat. men det blir ändå inte samma sak. jag gillar ju att skriva. jag kan bara inte hitta tillbaka till mitt skrivande riktigt... vi får väl se vad det blir utav det.

önska mig lycka till - imorgon är dagen då jag ska tillbaka till stället som ger mig dåliga vibbar, eller vad man ska säga. jobba alltså...

Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

Desamma :)

Postat av: Anonym

det är bra, det är ju inte meningen att du ska skriva för någon annans skull än din egen!

2009-01-07 @ 19:30:21
Postat av: Anonym

vad hände med min kommentar?

2009-01-07 @ 19:30:46
Postat av: Kicki

Lycka till på jobbet gumman!

Jag saknar dig något enormt och jag hoppas att vi kan ses snart, elr iaf prata i tele! :)

Jag älskar dig Sara! <3

2009-01-07 @ 22:21:52
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback