Sanna vänner kommer alltid igen

Jag har haft problem hela dagen att komma in på bloggen. Är jag ensammen om det?
Nu klingar Sanna vänner högt på repeat! :D (därav rubriken)

Jag kom på att jag måste berätta om när jag var ute på en promenad där vid alla juldagarna. Polisen körde om mig där jag gick och promenerade i min stillhet och så när jag närmar mig korsningen till vår gata så står polisen där och de är två stycken som står vid bagageluckan och grejer. Vad sysslar dem med?, tänkte jag. När jag börjar närma mig dem så ställer sig den ena polisen mitt på vägen och viftar med en skylt som lyser (så man ser dem när det var mörkt, antar jag) Och jag tänkte: Herregud, vad har JAG GJORT?!!?... Men det visade sig att det kom visst bilar efter mig och de hade blås och körkortskontroll. haha

Var nyss ute och gick på grisberget... Man går på vänster sida och skejtar i mitten och klassisk skidåkning till höger. Jag går där och njuter av utsikten (skog och solnedgången som lös så fint över skogen), så åker det förbi en kvinna som tittar på mig och jag tänkte: vem fan är det där? Men det visade sig vara min chef som var ute och åkte skidor! haha Skön stil hade hon ;) Jag gick två varv och så i mitten på det andra sitter hon på en bänk och väntar på hennes karl. haha Jag bara "Vad du är hurtig som åker skidor" Då fick jag som svar: "Vad du är hurtig som GÅR". (Inte vet jag, men nog är det väl hurtigare att åka skidor va?) ;) Jag måste iaf ha en av världens bästa chefer. Så ROLIG och skön.

Nu är det duschen nästa så jag kan börja göra mig klar för kvällen snart! Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig bara.... Och Anna är inte hemma så jag kan fråga  och visa henne... ;) Får skicka ett sms eller mms kanske? ;) haha Hon är ett bra smakråd minsann!  När jag ändå talar om henne... Absolut, vi måste testa videoblogga! Men jag vet inte hur man gör? Jag har ju ingen mick? Om man måste ha det? Och i början mååååste vi låsa den så inte alla kan se ;) haha

På med partymusik, nu börjar festen snart! yeeeey!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Hej! Nej, just nu läser jag inte nå, har några rester sen i höst, men jag ska läsa hur man gör egna hemsidor kanske. Fortfarande kvar i hemtjänsten. Hur går det för dig då? Blir det ingen utbildning för dig? Kan du inte lägga ut mer bilder på er lägenet? Är sugen på att se :P

Postat av: Anonym

Haha :) jag skulle tycka det var hurtigare att åka skidor, men det kanske är för man går oftare? de som åker skidor kanske tycker att gå är hurtigare, för att de inte gör det lika ofta? kanske, kanske inte ;)



Och du hade kunnat ringt ändå även om jag inte var hemma, alltid tid för dig (:



Har aldrig gjort det heller, men man kan ju anävnda kameran? Vi får prata om det senare idag, puss så länge!

2009-01-11 @ 12:48:19
Postat av: Erika G

Hoppas att ni hade en jättetrevlig inflyttningsfest! :) önskar bara att jag också hade kunnat vara med... :)

2009-01-11 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback