att det finns, någon som du!

Ja, så var den inflyttningsfesten över. Kommer kanske lite bilder senare...

Iaf, kom kanske i säng vid halv fyra, somnade inte förrän fyra. Jobbet ringde kl 9 och ville jag skulle komma på en gång och jobba för en hade blivit sjuk. "Javisst!" svarar jag. Men det gick faktiskt över förväntan! Är inte speciellt trött än ens. ;) Dessutom fick jag jobba imorgon också, vilket är bra. På djupviken alltså, därför jag blir extra glad för jobb då.
Festen blev iaf lyckad. Fick några inflyttningspresenter också. Ett jättekul spel, vin, chokladfoundue grej, och jättesmå söta koppar. :) Tack alla! Henke och Jens gick ut på krogen där vid tolv men jag, simon, karin, natta och patte stannade kvar och drack te och fikade. Det var gode skönt, och tur var väl det, (jag slutade även dricka vid 10 så det var tur med tanke på att jag fick jobb idag). Förresten, grannen knackade på (trodde vi skulle få klagomål för att det var ganska högljutt, men det var en kille som sa: "Jag har inte hört ni levt om förut, så jag tänkte ni har fest, får jag komma in?" haha värsta trevlig är han. Sen kom han när henke och polaren hans gått ut men jag och mina kompisar stannade hemma och drack te och fikade. :) klockan halv tre knackade på dörren. Då var det han igen ;) med en tjej den här gången. Då ville han in och kolla läget. Men det var ju ganska "oösigt" då. De kom in en stund och vi pratade om pianomannen vi har ovanför oss som klinkar på sitt piano sena nätter... Iaf, jag bjöd han att titta in någon fler gång, det skulle han göra sa han. Kanske jag hittat en ny kompis? haha

Nu sen jag slutade (kl 16) har jag lagat mat, plockat undan, tvättat, bäddat sängen, pratat med carro, diskat undan och ska snart gå en promenad och ringa Anna. Sen väntar duschen och sen sängen vill jag lova!

Alltså jag vill resa så jävla mycket! Kan man inte bara skita lite pengar, eller iaf, inte behöva vara rädd att tappa jobbet om man är borta några veckor per år... fast i detta fall vill jag faktiskt vara borta två månader till hösten! VILLL SÅ MYCKET!!! Men då måste jag göra det utan Henke för det är ju inget han direkt prioriterar, men jag vill, och jag ska försöka göra det ändå! spara, spara, spara... Fast man måste ju få leva också?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du lyssnar möjligtvis på en skiva då fått nyligen... tänkte på rubriken känner igen det :D



Mysig kväll vi haft tillsammans nu med te och spel och allt. Och så pratstunden.

2009-01-11 @ 20:41:52
Postat av: Johanna ♥

Man har aldrig råd till det man vill göra. Jo, bara jag tar mig till stan :) det är ju inte så ofta man är där! Jo, jag tar tag i designen när jag får tid, har lite skolarbeten och sånt just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback