SOLEN SKINER

Efter ett x antal dygns konstant snöade ser jag äntligen solen ute!! Det har seriöst kommit 5-6 dm snö minst! Nu är jag less! Ge mig vår! :D Igårmorse snöade det men då kom solen också fram, men jag jobbade så hann inte se den så mycket. Idag börjar jag också jobba 10, som jag gjorde igår. Det är ganska skönt, jag hinner vakna av mig själv, stiga upp och göra allt vad jag ska och tänka "jaha, nudå?" Så idag tänkte jag faktiskt gå till jobbet och kanske ta lite förrfoppningsvis vackra kort och njuta av solen. Dock kanske inte så smart egentligen, för jag har ont i halsen. Men, då får iaf förkylningen chans att bryta ut, så jag blir kvitt den någon gång. Henke har också ont i halsen. Han väckte mig halv sju "Sara du börjar ju sju idag" Jag svarade: "nej det är på onsdag". Som tur var somnade jag om ganska snabbt! (Vi har nämligen införskaffat oss en väggalmanacka så han kan titta själv hur jag jobbar. :p

Nu ska jag dricka varmt och sen göra mig klar för att gå till jobbet då! Puss & Hej leverpastej!

ps. Nu ska det bli en hejdundrande blogg snart :) jenny, ge mig lite tips :) Jag tänker mig lite vårigt ljusa färger, men som även funkar under sommaren så jag inte behöver ny design redan då :P En ljus bakgrund med kanske lite mönster men blir själva headern och färgerna och ramerna runt om bra, så kanske man inte behöver någon speciell bakgrund utan bara en vit typ... haha förstår ni nånting hur jag vill ha den? (Jenny och Anna alltså)

Kommentarer
Postat av: Sass

usch vi ska också få mer snö. men de är iaf inte så grått längre!

imorn ska jag till läkaren så du får du veta om du kan komma sen:)

2009-02-10 @ 11:19:13
Postat av: Erika

Smart med väggalmanacka! alltid kul att läsa din blogg, du skriver riktigt bra! :) kram

2009-02-10 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback