Mera klag

Ja det är inte ofta jag är hemma från jobbet. Gruvade mig för att ringa eftersom jag visste att det inte fanns någon vikarie. :/ men jag kan inte jobba, är som ett jag vet inte vad. Var helt däckad igår när jag kom hem från jobbet kl 20. Jag minns inte vad jag sa till viktanten, om hon fixade en för mig imorgon också eller inte. Måste ringa senare idag och höra. hoppas jag får prata med hon som brukar ringa ut mig, för den andra gillar jag inte. Hon svarade givetvis imorse. Frågan är om jag ska jobba imorgon isf eller inte. (fast tror hon redan fixat imorgon men ändå) vill inte förlora pengarna men vet jag måste tänka på hälsan först men det är inte så lätt. Borde finnas mer regler och sådant för vikarier när de är sjuka. Jag har ingen aning om jag har rätt till någon slags sjukersättning eller inte. Det är lättare att bara strunta i det och då förlorar jag totalt typ 1200 säkert för idag och imorgon :/ fattar inte ens hur jag ska fylla i på stämpelkorten... vadå 1/1, 1/2, 1/4 eller 1/8 (när man ska kryssa i sjuk/föräldrapenning). fattar seriöst ingenting!

Igårkväll trodde jag att jag skulle försvinna typ. Mådde så jävla dåligt. Henke lade en kall handduk på pannan men kändes som att huvudet skulle explodera typ. Hjälpte inte med panodil heller. Inte en dugg skillnad blev det. Ska testa nu iaf...

Ni som känner mig vet ju hur mycket som ska till för att jag ska stanna hemma från jobbet så ni kan ju tänka er hur dålig jag är...

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig <3

2009-02-12 @ 20:53:23
Postat av: Anonym

men fy:/ krya på dig!!

2009-02-12 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback