Jag undrar vem du är



Vilken dag! Otroligt fint väder. Ångrade mig nästan genast att det inte blev slalom i Kåbban idag. Väderprognosen ljög minsann igår! Men jag hade nog inte orkar det riktigt idag, bättre spara det till en annan helg! Vi åkte iaf en sväng till stan. Stod där direkt dem öppnade haha! Jag har sovit så himla mycket de två senaste dagarna så imorse vaknade jag typ sju av mig själv. Steg upp åtta och då vaknade såklart H också. Så vi var redo om jag säger så.  Vi var så besvikna för vi hittade ingenting av det vi sökte. Vi gick in och ut ur flera affärer med besvikna miner. Så gick vi in på Cubus. Jag hittade lite sovkläder efter lite besvär ändå. Sedan efter jag betalat säger H: "Kolla Sara, 20 kr!!" Då var det ett ställ med massa tröjor och linnen, 20 kr oavsett tidigare priser. Jag köpte 5 st bara för att det var så billigt. Är ju dummare att gå därifrån utan ju! Fast antagligen hade jag inte köpt något av plaggen om det varit fullpris. Men, så är det ju!

Solen har strålat idag också och jag gick en lång promenad. Det var skönt! Nu har solen gått ner men ska nog gå ut en sväng snart igen. :) Ska tydligen bli kallare imorgon, men vi får väl se. De ljög ju idag så ;)

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Elina

5 för 100! Awesome

Postat av: Anonym

Saknar dig Sara!

Kanon med så billiga tröjor och linnen, precis vad som passar min plånbok... eller börs heter det väl där uppe? ;)



Gillar du den där låten? Jag älskar den verkligen.

Puss på dig

2009-03-01 @ 12:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback