hushållssysslor och tillägnan till henrik <3

Vilken dag! Blev väckt kl sju av att telefon ringde. Fattade ingenting! Erika på jobbet ringde (hon är också vikarie och vi brukar träna tillsammans och så på fritiden) jag bara "alltså vad är det för dag, jag är lite dygnsvild) sedan när jag fattade att jag behövdes på en gång och till elva bara så tog jag självklart på mig det. Sedan fick jag sluta när jag var klar också, vilket var typ kvart över nio. :) Så då åkte jag hem och väckte min henke och så körde vi och sorterade allt skräp, glasflaskor och sådant trevlig, sedan handlade vi (myyycket, kostade iaf mycket) och nu är jag hemma och H är i Arnemark och lämnar igen en bil. Håller på att baka grahamsbröd, första gången in my life, så det ska bli spännande. Ska snart baka ut, degen är på jäsning. Sedan ska jag diska, håller på att tvätta så ska hänga den när den är klar. Sedan ska jag gå en låång promenad! Är så himla less att bara sitta inne och imorgon ska jag träna med Erika så det är lika bra jag testar nu om jag orkar gå länge så kanske jag orkar träna imorgon? :P Sedan ska Henke få gå till förrådet (ute) med en massa grejer, så ska vi fixa så hans grejer som bara är i soffan (i datarummet) jämt får plats i mitt inneförråd (det har som blivit mitt) haha och så ska han få dammsuga och sedan mina vänner, om det finns lite tid över, så ska jag göra något jag tycker om, idag tänkte jag pyssla med ett fotoalbum. tänkte göra ett med bara naturbilder, så måste sortera lite bilder då också först. :) Och så ska Henke laga hans specialare, ris och kasslergryta. :) Haha, kul inlägg (not) bara hushållsgrejer.

Tänkte också tillägna det här inlägget lite grann till mannen som jag älskar och delar mitt liv med. Min alldeles egna Henrik! <3 Igår firade vi faktiskt vår andra alla hjärtans dag tillsammans. Vi valde att inte göra något jättespeciellt. Vi fikade på Nodo och såg bio med Nicklas & Sandra på kvällen. (I taket lyser stjärnorna) riktigt bra film för att vara svensk! (nog för att jag gillar svenska filmer, men de andra tyckte så) Riktigt berörd blev man. Tårarna rann kan jag säga! Jag skickade blombud till Henke. Men jag blev riktigt besviken, för 270 spän fick han en typ halvvissen tulpanbukett som inte var särskild stor. Alltså jag trodde hela den skulle vara större. Jag fick en blomma och hjärtegodis (som nog han har ätit mest från) haha Jag älskar honom! Jag har svårt att somna om inte han ligger bredvid mig, jag vill alltid vara med honom! Det är han jag vill dela mitt liv med! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt inlägg, jag är glad för dig skull Sara :)

(och för henke naturligtvis, som har dig vid sin sida) hihi



2009-02-15 @ 12:58:13
Postat av: Anonym

ja <3 men vi måste se till att styra upp och prata om hur vi vill göra. ulvesson kan inte vänta, haha ;)

2009-02-15 @ 12:59:00
Postat av: Carro

När kom blombudet då? Fick du det på morgonen? Tråkigt när de inte levererar ordentliga blommor! Fick du en ros, eller vilken blomma fick du?

Postat av: Erika

Nåå, vad gulligt! Ni är så fina ihop! :) Synd bara med blommorna...

2009-02-15 @ 16:57:10
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du menar den om att du skulle svara senare, så ja, den kom fram :)

2009-02-17 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback