Ge mig ett skäl att tro


Solnedgången när jag gick en promenad igår vid fyra tiden ;)

Hittade en fin grej på stan för ett tag sedan som gjorde att jag tänkte på en speciell vän. Tänkte att den här måste jag bara köpa till henne, sagt och gjort. :p Måste bara få tillfälle att ge den, vilket är förhoppningsvis snart, tiden går ju fort i slutändan! Vill bara hitta en till grej till den så skulle det bli perfekt!

Idag skiner solen, något kallare, men skönt ändå! Tror det blir en promenad nu! Sedan börjar jag jobba kvart i ett... Känner mig lat nu när jag varit ledig två dagar. Det är det värsta med att vara ledig. Att det är jobbigt att sen gå tillbaka till jobbet igen...

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej, vill du också få upp till 1 miljon nya besökare på din blogg? Bli då medlem här: http://www.viraltrafik.se/?myownhome . Det funkar för mig, nya besökare kommer in sakta men säkert :) Det är helt gratis! Använd gärna min länk så får jag också fler besökare! :)

2009-02-25 @ 21:27:07
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du som kommenterat om reservplanen? :P

mysig bild!

2009-02-25 @ 21:56:35
Postat av: Carro

miss u!!

2009-02-27 @ 08:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback