Western Farm & Kalles

Western Farm igår! Det var trevligt. Jag började dock må så dåligt. Började må illa där efter julmaten. Blev nog att vi började dricka för tidigt. Jag tål inte mycket alkohol! Som tur var så var Henkes familj just då i Boden och skulle hem, så vi fick skjuts av dem till stan. I bilen började jag dock må betydligt bättre så vi visste som inte hur vi skulle göra. Så väl i stan tänkte vi att vi kan ju lika gärna gå ut, vi var ju fulla så ;) Tänkte gå till den nya sportbaren, men det var så sjuuukt lång kö, nu snackar vi typ 50 meter, MINST! Så vi gick till gamla, trogna Kalles ;) Det var kul!


Hjärat och jag igår!

Måste bara lägga in en bild som inte hör till inlägget. Mira på Theos dop, vet inte om jag lagt upp den tidigare men hon är så sjukt söt i toffsen!


Sötungen!

Nu blir det lite mario (wii) (har fått låna det av snällaste anna-maria).. Sedan blir det lilla julafton hos Erika!

Kommentarer
Postat av: anna

Fina ni är! I morgon ses vi hjärtat, pyss

2009-12-20 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback