Sagan om ringen

Nu förväntar sig Henke ett blogginlägg... (Han har sagt det, ja) Vill ni veta varför? JO, det har hänt någonting STORT idag! JAG HAR SETT KLART ALLA TRE SAGAN OM RINGEN FILMERNA!! Haha, det ni! Vill ni veta vad jag tyckte? (Det vill Henke veta). Ja, det var faktiskt inte så dåligt som jag sagt innan. I början var det lite jobbigt för jag fattade ingenting. Och jag tror fortfarande jag inte skulle ha orkat se klart, om det inte var så att jag kunde fråga Henke varje gång jag inte hängde med vad som hände. Men, ja det gick faktiskt att se, och jag tyckte inte det var helt så dåligt, nej. ;) DET NI! Det här inlägget får till och med hamna i kategorin speciellt. Bara för Henkes skull ;) (och nu förväntar jag mig en lååååång kärlekskommentar från hans sida ;)

Kommentarer
Postat av: henke

Det var gulligt och stort att du såg dom med mig. Mysigt var det, alla kvällar med dig :)

älskar dig! :)



kanske kommer nån mer smiidfilm :)

host host

underworld



Och kanske du vill välja en smiidfilm också som du rekommenderar varmt ;)

2009-12-17 @ 21:01:51
Postat av: Jennie

haha jag försökte på mmiig första filmen förra helgen , men jag somnade =)... så jag tror aldrig Johan kommer få se ett sånt inlägg på min blogg även om han skulel blivit välidgt glad =)!



Kram

Postat av: karin

härligt sara :D sagan om ringen är ju faktiskt bra. :) haha vad rolig henke är, smiidfilm.. ;P

2009-12-17 @ 21:58:16
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu kanske du vill se twilligt och new moon med mig =D Dom är då mer verklighets trogna än sagan om ringen =P

2009-12-17 @ 22:26:52
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: emma

ha,ha, dom e ju skitbra! nu får du ta o börja se nå annan "skit", he,he

2009-12-17 @ 22:52:40
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

De filmerna är så bra gjorde, helt underbara :) Har du inte sett twiligt? Det måste du göra :) pyss

2009-12-20 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback