Partylite-hedring

Har varit i Höglandsnäs ikväll tillsammans med Henke, Nicklas och Sandra (så himla kul att de flyttat hit nu så det inte är sant alltså):D Vi var på en partylitegrej, ni som var i Älvsbyn vet ju ;) Samma här, fast i pitstan då ;) Vi köpte 6 lotter för 100 kr och vann ett set med tvålpump och lotion ni vet ;) Som alla som kommer till mig älskar att jag har (har en annan doft sen förut) så det var värt det :D Den kostar närmare 300 annars. Fick också min hedersnål för att jag är en kvalificerad konsult ;) (skulle ha fått den för längesedan men det har inte funnits tillfälle till det). Och så fick jag en söt liten lykta med ett stort teljus i (nytt från och med 2010) I slutet av januari blir nästa inskickning för er som är sugna, så vet ni :) Många nya goa dofter :D Nu har jag lovat se Sagan om Ringen som kompensation för ljusgrejen vi var på. haha

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tant a-m

hahaha, kärlek på kompensationen med sagan om ringen alltså! det är ju bannemig sjukt bra filmer, hörru! :D



Postat av: maud

synd att jag inte var där.Hoppas att doften doftar gott.

2009-12-04 @ 08:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback