Operationstid & Ja ädta dig Dara!

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT EN OPERATIONSTID! 18 jan är det dags!

Funderar dock på hur jag ska gå tillväga... Det borde anmälas... Carro tycker det (även jag) och även min äldsta bror. Han är bra på sånt så han ska undersöka lite. Carro vet du? Någon annan som vet?



"JA ÄDTA DIG DARA"

Måste visa mitt ett av mina tre älskade kusinbarn! (De är som systrar för mig, så det är nästan så jag är moster åt dem alla tre) ;)

Han gjorde min dag då jag var där i onsdags. Han pratar inte så jättetydligt, men så kramade han mig och sa "ja ädta dig dara" jag blev så rörd och så var jag ju tvungen fråga om jag hörde rätt "menar du att du älskar mig emil" "aaa" och så kramade han mig ännu mer. Jag svarade ju att jag älskar honom också! Myyyycket! <3 Älskade barn.


Han tyckte det var kul att hålla för ögonen. Dock lurade jag honom flera gånger. På kameran lyser en lampa, och när den gjorde det då trodde han det var blixten och så släppte han händerna och DÅ tryckte jag av ;) Då såg det ut som den här nedan:P


Älskade, älskade barn! <3

Kommentarer
Postat av: emma

vad är det som ska anmälas??

Postat av: Erika G

Så sjukt söt unge! :)



skönt med op. tid! hoppas att allt ordnar sig. :)

Kram

2009-12-18 @ 13:33:56
Postat av: karin

skönt att du fått en tid äntligen ! vad borde anmälas? haha så söt unge :D när jag läste rubriken tänkte jag först "äta dig sara" haha att han skulle äta dig.. ;P det var ju en viss skillnad :D

2009-12-18 @ 22:27:30
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guu va lik emma han är :) sötnos, klart han älskar dig :)

2009-12-20 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback