Kläder för hela året

Jag glömde ju berätta att vi mådde faktiskt jättebra dagen efter juldagen. Annandagen alltså ;) Vi begav oss ut på stan och fyndade på mellandagsrean. Var skitmycket folk! Jag fyndade kläder för hela året nästan. Nåja, behöver nog inte köpa fram till sommaren iaf ;) Mest på Gina såklart. ;)

Imorgon åker vi till stugan och myser med mina föräldrar och moster + man. Eventuellt ska vi åka i Kåbban också om det inte är för kallt :)

Nu är jag på lan igen. ;) Haha, men idag har jag med mig en bok, ett brev jag ska skriva och min dagbok, som jag har blivit så dålig på att skriva i. Så jag kommer inte spela så mycket, jag förstår ingenting av spelet typ :p Kanske kan skriva en årssummering också :P

Till Jennie kan jag också meddela att Henke hade näääästan slutat spela, alla hans kompisar har slutat så han tyckte inte det var kul längre. Så det bästa vore ju att jag inte heller spelar det? Så är det helt enkelt så tråkigt att han slutar självmant? ;) haha Nu kommer ju han läsa detta förr eller senare, men ändå ;) haha

God fortsättning :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt med stuga! :)



Ja,jag hoppas att det ska bli kul :)

Ja det var kul att se dig! :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback