Julen 2009 är förbi


Vad tycker ni om deras gran? Om ni jämför med våran ;) ?


Henkes föräldrar har byagranen minsann :) Den har växt på det stället, så det är ingen fejk ;) Mycket ståtlig och fin!

Ja, nu var det några dagar sedan jag skrev sist. Julen har hunnit passera och nyåret står inför våra dörrar. Julafton var jättemysig, lite stressigt dock att fara mellan olika familjer. Vi har redan sagt att det var första och sista gången. Vi åt julgröt på morgonen hos Henkes familj. Klädde deras gran och mös på morgonen. Sedan vid två tiden bar det av till min äldsta bror och åt jullunch och myste lite innan det bar av till faster för att lämna lite julklappar. Sedan bar det av till Arnis igen för att förbereda julmiddagen. Efter middagen blev det mys i "salen", som de kallar det rummet. Åt lite godis och sedan började vi öppna julklappar. Det har tydligen inte varit så många julklappar under granen på många år. Sedan var vi där till kvällen då det bar av hemåt där vi beundrade våra fina klappar innan vi lade oss för natten. Jag fick många fina klappar minsann :) Hade tydligen varit väldigt snäll i år! ;)



Juldagen blev det tjejfest hos Erika och sedan utgång på Sparta. Svinkul! Träffade massa gamla klasskompisar och vänner. Mycket kul! Vid tolv begav vi oss hemåt (utgång kl 10 för det var först till kvarn) Så vid tolv ville Henke hem. :) Nu en pik till Erika. Du MÅSTE ge det mer än 10 minuter innan du far hem ;) Det var jätteroligt, du skulle ha haft jätteroligt med oss :)

Nu mina vänner, kommer ni inte tro vad jag gör. Jag är på lan med Henke hos Jeppe. Haha. Spelar WOW, fattar dock INGENTING. Tog paus (nu när jag skriver) efter typ 10 min, hjärnan blir fullproppad med information. Jag skulle vilja testa det gamla Warcraft, det minns jag att jag och Nicklas spelade när vi var små. :) Men vad gör jag inte för min älskling? ;) Måste ju faktiskt spela det först innan jag kan säga mina åsikter om det. (Som har varit alldeles för många)

Puss på er och god fortsättning! Måste ju skriva en årssummering också. Dock kommer jag nog inte vara för ärlig i år, det har hänt väldigt mycket detta år. Det blir för tråkigt för er läsare att läsa. Men det kommer en årssummering, någong gång :) Kanske i början av januari om jag inte hinner nu under dessa dagar.

Måste också skriva att jag tänker på Anna som firade jul i New York och snart borde vara på väg söderut mot Fourt Lauderdale för att fira nyår där. Inte alls avis på dig ;) (jo jag är massor, massor, massor avis)!




Kommentarer
Postat av: karin

fin gran men eran var finare :D det var superkul juldagen!! :) jag stannade nästan till stängning jag :p vi måste ses nu snart igen, åsså SKA jag se till att fixa mina skidor. :D

Postat av: Emelie

Tack för din kommentar <3 Det värmer :)

Jag hoppas att du har haft en jul (verkar som det) ,

Kram på dig!

2009-12-27 @ 19:36:04
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: emma

ha,ha gör de! du får träffa lilla hubbe nån dag (jag får sno hem han till oss från mamma) superlaaaaaaat! han är liksom bara barnet men sover mest ändå, världens lugnaste kattras!:) Åh jag hade verkligen oxå skoj på juldagen! åkte hem dryga timmen efter er.. de blir ju så löänge o vara ute när man måste åka in före 22 liksom! måste ta och ses oxå nu under lovet!!!

2009-12-27 @ 20:07:48
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej, tack för kommentaren! Kan tänka mig att man tröttnar på touch rätt fort, men jag ska nog köpa en ändå. Det kan ju hända att jag vänjer mig istället :) får hoppas det!

Visst ses vi på torsdag?? Kram

2009-12-27 @ 23:33:48
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, wow... usch å fyyy! Hehe Johan speladde det innan och jag avskyr det! Är så nöjd med att han lagt ner det nu.

Gick det bra för dig då? Kom du underfull med hur du skulle göra.



Angående granarnna så är duom inte i min smak =). Jag är mer för att ha med bara kulor i en färg och inget glitter =), men smaken är olika. Älskar min mamma och pappas gran (finns bild på den) det är en riktig drömgran för mig. Men om jag skulle skaffa mig en hem så¨skulle den antingen vara i plast och vit med svarta kulor eller en gröngran med vita och silvriga kulor =)



Har börjat tittta på sex annd the city och nu har jag faktiskt börjat gilla den =). Bra tidfördriv faktiskt!!



Kramar

2009-12-28 @ 11:17:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback