Brrrrrr



När jag gick iväg strax före ett så var det -20 här, nu är det -17. Hur kallt ska inte Carro i Pajala ha då de hade -30 när vi hade -13 igår? Och i Älvsbyn är det visst -27 enligt
Karins blogg ;) Kyligt var det om kinderna iaf. Jag tog med mig kameran för Henke skickade ett mms att himlen var vacker. Så det gjorde jag, men det blev inte många bilder för det blev så jädrans kalt om fingarna alltså! Men det är allt något speciellt när det knastrar sådär i snön som det bara gör när det är kallt ute, omän det är förjäkligt kallt...


Synd att inte solen var precis där i mitten... Den var åt helt fel håll! (solen alltså)

Nu väntar jag på att få höra något livstecken från Bibbi & Nicklas. Bilen startade inte för någon bussig själ hade dragit ut deras sladd till motorvärmaren! Taskigt! De skulle kolla bussar och med Nicklas mamma... Hoppas det löser sig. Det är alltid något som kommit ivägen när de ska komma hit. Hoppas :)

Kommentarer
Postat av: karin

på västermalm var det visst -29 idag :S va sjukt att de tragit ut sladden!! de lät den vara kvar iaf? tänkte de kunde ju ha snott den också :P

Postat av: anna

Burr burr, här är det typ -7 eller -8 idag, känner mig som en snögubbe. Sen blåser det och flyger snö med vinden, lovar att den siktar in sig mellan halsduken och ner under jackan bara för att jävlas!

Och det är nästan som att du läst det jag skrev i ditt brev igår; men visst är det gôtt när de knarrar under skorna när man går!

pepparkakstet (haha) var jättegott föresten (: pyss

2009-12-17 @ 17:47:55
URL: http://evighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback