Det är redan augusti!! vart sprang sommaren iväg? :/

Hej och hå. Nu har det gått så lång tid så jag vet inte var jag ska börja.
Bröllopet vi var på 1 augusti var jättevackert! De var så himla fina och festen efteråt var klockren. Helt perfekt! God mat och trevligt sällskap. Bra underhållning och fina tal :)

I lördags var vi på Western Farm i Boden. Det var jättekul på förfesten innan hos Karin också. Bussresan dit var trevlig också, har aldrig åkt "festivalbuss" annars sådär. Det var trevligt. Men själva westernfarm var väl lite överskattat enligt mig. Men hade säkert varit roligt om det inte varit så sjuuukt mycket folk så man inte behövde tappa bort någon så fort man vände ryggen till. E-type var där och spelade, det var bra fest-stämning sådär, men sångrösten? Nej, tack, inget för mig ;)


Mer bilder dyker väl som vanligt upp på bilddagboken. Här är vi på tresco för att äta middag tillsammans med Stewen, Karin och Simon. :) Dyrare och dyrare blir det där...

Nudå... måndag och hejudamej vad effektiv jag varit idag... Jag har målat (käksbänken från ikea fortfarande, bild kommer sen när det är klart), den måste målas två lager och eftersom det är sjukt många delar så tar det tid, eftersom alla delar inte ryms på balkongen. Sedan har jag äntligen gjort THE FINAL TOUCH på mitt studentalbum. Nu är det KLART!. Tänkte göra klart Carola-albumet snart också. Har till och med lämnat ALLA GREJER framme. Ni som känner mig vet att det händer  bara inte! Så imorgon då hade jag tänkt göra det plus så ska jag göra ett litet kollage av våra vykort, dock så man kan se även det på baksidan som är skrivet. Ni får se när det är klart. :) Och skulle jag alltså ha tagit bort alla grejer, så hade jag antagligen inte orkat ta tag i det imorgon för det är MYCKET grejer som man inte tar fram i onödan liksom. ;) haha Imorgon så tänkte jag också hälsa på Frida (och pussa Mira) och ge henne (Frida alltså, inte Mira) ;) ett kuddfodral jag köpte till henne på IKEA och så i gengäld vill jag ha en av de stora krukorna hon pratat om så länge att jag inte behöver köpa för att hon har en till övers ;)

Godnatt då mina vänner! <3


Kommentarer
Postat av: maudsandberg

Vad fina ni är tillsammans ni passar välkligen ihop du och Henke

2009-08-14 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback