Skärpning nu va!

Alltså jag har en fråga till er som läser. Jag har börjat tappa typ alla mina kommentarer. Skriver jag så ointressant? Eller vill ni inte ge er till känna? Vad är grejen liksom? Jag förstår faktiskt inte.  Visst jag skriver för min egen skull och ingen behöver läsa egentligen, men jag vet att ni gör det och det är kul att få kommentarer på det jag skriver, lite bekräftelse liksom. Det är inte kul att skriva om jag inte får en enda kommentar, då tappar jag faktiskt suget. Så skriv en kommentar nu mina vänner! Skärpning!


Bjuder på en bild på Emil som fanns på mammas nya dator som jag sitter på nu.
Är alltså hemhemma.


ps. Imorgon börjar jag anteckna på riktigt. Ska verkligen ge det ett försök


Kommentarer
Postat av: karin

ja det måste vi göra!! är ju inte svårt egentligen! :) vad söt emil är :)

Postat av: Sandra

Var glad att du får nån kommentar iaf jag får nästan aldrig nån ='( Fast du brukar ju kommentera min så jag får börja kommentera din lite oftare =) Håller på med ett blogg inlägg nu som du kanske blir glad över ;p

2009-08-12 @ 21:54:10
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: tant a-m

men yo! här kommer en kommentar juuu.. ;)

plus svar på ditt inlägg i min blogg! TACK massor för hjälpen, jag ska börja kolla upp på direkten sånt därna och skriva in mig någonstans eller vad jag nu hittar, haha.. :D

ha det superfint nu hörru, och du vet vart jag är om det är något. :) kramar!

2009-08-13 @ 14:30:22
URL: http://dagensbam.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Du skriver jättebra! :) (jag får nästan aldrig kommentarer så jag vet hur du menar!)

2009-08-14 @ 09:05:34
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Erika

klart det är roligare att få kommentarer, ska skärpa mig! :) du skiver alltid bra och med känsla! :) kramar

2009-08-14 @ 13:21:40
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: maudsandberg

nu får du två inlägg nu vet din mamma hur man gör så nu blir det ofta vilken fin bild av lilla gulliga emil han är ett charmtroll du skriver så bra.Du får nog bli författare tror jag.

2009-08-14 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback