Only hope

Jag steg upp redan halvåtta idag, ovanligt för att vara morgontrötta jag. Men när jag sover så dåligt på nätterna så är det skönast att ligga kvar i sängen på morgonen. :) Ska lämna igen nyckeln till kvartersgården strax (efter nio), för vi lånade bastun igår. Och det var lika jobbigt som jag minns det. Det går bra en stund, men efter typ 5 min så får jag en kväljande känsla, nästan ångestliknande situation. Svårt att förklara, men då är det inte skönt. Sedan ska jag traska iväg till läkaren. Har äntligen tagit tag i min knäsituation, så därför ska jag till läkaren så får jag se om de kan göra något den här gången (knappast när det bara är på VC), men de kanske kan skynda på proceduren lite.

Och mina vänner, igår hämtade jag min nya pärla :) Här är den tillsammans med en potatis från igår som jag hittade och gav till Henke. (Jag tog hem den, han trodde nog jag slängde den men inte det) Det lustiga är att jag hade kunnat hämta telefonen redan i fredags! Irriterande när det står tidigast måndag 16.00 och så finns den där! Tur vi kom på det igår iaf :)



En annan sak som vi också gjorde igår, var PALT. Första gången för oss båda. Dock smakade vi dem inte, för det var typ 21.00 vi började med det ;)

På återseende då! Kram!

Kommentarer
Postat av: karin

hoppas de gör dina knän bra nu!! vad fin telefon :)

Postat av: Jennifer

Den var ju jättefin! :)

2009-08-31 @ 16:09:49
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: nathalie

vad blev det för telefon?=)

2009-08-31 @ 16:24:04
URL: http://nattali.blogg.se/
Postat av: Erika G

Vad duktiga ni är som lagar palt! :) söt telefon! är den nå bra? :)

2009-08-31 @ 17:37:22
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: sassa

åh vilken fin!!

2009-08-31 @ 18:25:46
Postat av: henke

palten smeeeed! :)

2009-08-31 @ 21:21:12
Postat av: nathalie

såg det på bilden, men vad heter den? funkar den bra?=)

2009-09-01 @ 14:25:04
URL: http://nattali.blogg.se/
Postat av: maud sandberg

hoppas palten var god .Vad fin din nya telefon är.Inte har jag hört att du har varit för knäna.Att dom inte har kunna säga det förut.

2009-09-03 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback