Jag älskar min nya design!

Nu har jag fått en sådan fin layout av min snälla, underbara svägerska A-M! Tack så jättemycket underbara du!

Därmed har jag också lovat ett ordentligt inlägg. Får väl se hur det går med det. Kan iaf hälsa Sandra att jag inte glömt bort balbilderna men min dator är inte snäll, så jag kommer inte riktigt åt hårddisken. Men jag jobbar på det :)

Nu är det äntligen färdigstädat för ett tag hoppas jag. Det blev himla stor skillnad i köket. I like it! Mer yta. Dock skulle jag vilja ha lite korgar man kan ha där under, men det kommer väl så smått med tiden.

Kommer väl mer blogginlägg nu tror jag. Jag fick lite nyinspiration eller vad jag ska kalla det att blogga nu när jag har ny design. Får hoppas det håller i sig. Snart kommer svägerskan och svärmor hit och ska spana in vårt "nya" kök. :) Henke har just lagat storkok för hans jobba-borta vecka. Han kommer nog hem på fredag först och då ska vi nog till stugan och bara mysa och ta det lugnt.

Här kommer lite goa bilder från förr och från idag (köksbilden).

     

Kommentarer
Postat av: henke

mycket fin design :) inte ett dugg partisk ;)

2009-08-16 @ 18:22:06
Postat av: Erika

Vad fin design du har nu!! :D Och det såg ju mkt fint ut i köket!! :) kramar

Postat av: Anonym

uff, tur du gillar't! :D och jag får lov att leva med det småfixat som är kvar så ska det styras upp sen.. nån gång.. om 3 månader kanske? ;)

nu måste jag själv börja knepa lite på min blogg, sjukt kul med kodningsgrejset trots allt.



och jo! eran lägenhet var så himla mysig nu, och med tända ljus.. och köksgrejen. och mattorna i hallen. mmm-hm! hemtrevligheten2009. ;)

2009-08-16 @ 21:36:26
Postat av: natta

hehe okej, jag får hämta den nån gång ;) fin din blogg blev föressten :D

2009-08-16 @ 21:39:43
URL: http://nattali.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vad fin den är :) Då kastar jag den som jag hållt på med till dig. Ser fram emot fler inlägg då!

2009-08-16 @ 21:57:47
Postat av: karin

ååh så fin blogg! och gud så söt bild från när du var liten :) alla bilder är fina :D och flygplan!! wiihoo :D köket ser ju jättefint ut också! kram!

2009-08-16 @ 22:49:56
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo de är mysigt att ligga och gunga i den. Ja de ska väl kasnke gå bara de finns nånting att knyta fast den i. Annars finns de hängmattor med stativ, prefekt till dom som har ballkong eller om man inte har träd på sin gård ;)

2009-08-16 @ 23:14:46
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi måste förövrigt hitta på nånting snart, vill se hur eran lägenhet blev på nära håll ;)

2009-08-16 @ 23:36:28
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: KICKI

Åååh, vilken fin design! :) Kan du inte göra så att A-M lär dig så att du kan ordna min. Ja, elr lära mig ;) hihi!

Saknar dig min vän!

pusspuss <3

2009-08-17 @ 01:22:18
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jo, hon har nog tänkt bo i en tvåa istället, speciellt nu när jag flyttar. :) Hon står i kö, men då har det inte hunnit bli så många köpoäng sen senast vi flyttade, vilket egentligen bara var ett år sedan, så det är lite svårt att få en lägenhet hon vill ha. :/

2009-08-17 @ 09:53:19
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Pia ♥

Hej Sara! Åh så fin din blogg är! :)

Hoppas allt är bra med dig! Vi ses väl igen på C's julkonsert! ;) Kramar

2009-08-17 @ 10:37:19
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: Carro

Fint det blev med bänken! layouten har jag redan kommenterat i en annan kommentar innan jag såg detta inlägg..:p Snyggt!

2009-08-17 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback