KARIN!

Idag runt två tiden kom Karin hit. Det var sååå uppskattat. Gick en sväng på stan, handlade för att göra middag tillsammans. Det blev kyckling/nudlar-wok. Mycket gott blev det. Testade Fridas recept på paj också, med hallon, blåbär och jordgubbar  hade vi. Något för söt. Tänkte testa att baka den för jag vill bjuda på fika på fredag på jobbet när det är min sista dag. Men det blir den klassiska Olovsson´s pajen istället ;)

Vi har snackat en massa ikväll, ätit middag och efterrätt. :) Gått en liten promenad för att visa henne mitt drömhus, som tyvärr har blivit sålt. Har fått lite gamla bilder av henne också. :) Vill ha de där hoppbilderna genast Karin ;) Lägg upp dem på bilddagboken så kan jag stjäla dem därifrån eller nåt. ;)

Tack för en mysig kväll Karin. Saknar dig redan. Det är så tomt! Hoppas vi syns snart igen!  (vi glömde tända ljus och mysa och dricka te ju, fast det rymdes nog knappast i våra magar) haha Måste se till att ses oftare nu när vi kommit på hur lätt det är!! :D


Haha den bjuder vi på, eller hur Karin. En fråga bara, VAD gör jag? Spänner mig? ;) haha


Kommentarer
Postat av: karin

TACK SJÄLV!! :) var jättemysigt! jag får komma snart igen så dricker vi te och tänder ljus :D härlig bild ;) ja du visar nog hur stark du är ;D men varför ser jag ut sådär? ;O hahaha..

Postat av: Pia

Jaa ska bli riktigt riktigt kul att åka till Stockholm!:) Jo det är bra med mig, väntar på att få åka iväg till Tyskland :D Så ska jag bo där ett halvt år

Vilken härlig bild, hihi. Man blir glad av den :)

2009-08-19 @ 11:51:32
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: Pia

Jaa ska bli riktigt riktigt kul att åka till Stockholm!:) Jo det är bra med mig, väntar på att få åka iväg till Tyskland :D Så ska jag bo där ett halvt år

Vilken härlig bild, hihi. Man blir glad av den :)

2009-08-19 @ 11:53:28
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter helt mysigt du!

2009-08-19 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback