En högre växel är min medicin

Jag har hittat en bil jag vill ha! Vill sälja min bil nuuuu och köpa den! Hoppas den finns kvar den dagen jag får sålt min bil... Vet ni någon som vill köpa min svarta pärla så kan ni ju höra av er ;) Har tvättat den invändigt idag så ska Henke tvätta den utvändigt när han får tid. Sedan blir det att fotografera och lägga ut på blocket. Nu ska den iväg :) Lite tragiskt, min päääärla. (Om den nu blir såld)

Snart ska Henke iväg och spela innebandy och om det var badminton. Jag ska vara hemma och ta det lugnt ser det ut som. Bara vara för mig själv. :) Ser jag faktiskt framemot en dag som denna :)

Då får vi se vart den här vägen bär då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får den bil du vill ha. ska hålla tummarna, du är ju värd den :D

2009-04-09 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback