Anna har förresten knytit fast mig i en tråd

Och inte vilken tråd som helst. En ROSA tråd. Den är rosa för att det är för alltid. <3 Hon knöt fast den i min hand när vi kramades sist. På så sätt är vi alltid nära, och hon kan dra mig till henne på nolltid. Värsta bästigaste braiga idén!

Nu ska jag på en promenad. Har kommit hem från jobbet, är helt slut. Efter promenaden väntar något jag aldrig vill ska komma. Sedan spinning med Erika, vi ska köra vårt eget race har vi sagt. Om vi hinner ska vi träna våra magar också. Sedan då? Vad fan ska jag göra då?! Kanske gå till Frida, måste lämna tillbaka vår nyckel som vi har där i reserv. (Som visade sig vara bra att ha där igår) haha Kan vara bra att ha en där ifall det händer igen... :) Kanske städa lite sedan?

Puss & hej på er!


 


Kommentarer
Postat av: karin

nä vad söt du är ^^ tiden går fort, snart kommer ni hit! :) filmen var okej, tyckte den var lite seg dock.. gjorde lite annat samtidigt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback