sol, bad & värme i sikt

Det finns inga ord som beskriver det jag känner, typ ett hål eller nå.

Har varit och tränat på sjukgymnastiken... Det går så himla trögt med det nu alltså... Behöver roliga saker att se framemot. Idag har jag fått två saker att se framemot. :) En är att Natta och Simon kommer senare idag så ska vi åka och tönta oss och bada här på äventyrsbadet. KUL! Sedan sol och värme att se framemot! Fy vad underbart vi ska ha det. Och oj, vad jag behöver denna resa alltså. Komma bort från allt elände och kalla Sverige. Kan det bli bättre än sol, värme & bad, och en väldigt god vän vid sin sida? Jag kan se oss ligga där på stranden med varsin drink i handen. Ser ni bilden framför er?


Hittade denna bild på google. Åh så vackert!

Kommentarer
Postat av: karin

åh :) när åker ni?

2008-09-04 @ 14:29:17
Postat av: emma

åh, jag unnar dejj verkligen en resa.. denna sommar gör att alla är värda en resa! komma bort lite, sol och värme.. mmm! när blir de att ni åker då? och blir de tunisien?

2008-09-04 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback