Snart åker jag!!


NU ÅKER VI! Längtar såå mycket efter Anna och en goooo KRAM!
Bara max 5 timmar kvar tills jag får en =)


Nu är det sista inlägget innan jag åker tror jag! (möjligtvis ett till på arlanda för att döda tid)
Jag har just gjort det dummaste man kan göra inför en resa. Mer säger jag inte :p
Väskan är packad och jag rymmer 5 kilo till på hemvägen. (Plus att jag har några kilo jag kommer att slänga där) Så jag hoppas det finns mycket fint att shoppa (det är ju så billigt där). Plus att Anna har 10 kilo över, så då kanske jag kan flirta så att jag får ha något i hennes om det krisar haha. Men fattar inte vad jag har med som Anna inte har, 5 kilo liksom, hallå? :P Nu är jag sååå rastlös, vill bara åka NU!

Om planet störtar eller så, så kan ni ju göra en fin begravning för mig. :p anna vill ha uno som ska sjunga "du är vacker", så han kan få komma på min då också, bara så ni vet. Kanske en gemensam begravning då isf, bara så ni vet liksom.
Man vet aldrig.

Ska stänga alla väskor och så sätta mig och se TV tills mamma kommer hem och vi åker till Kallax. Jag är orolig att det ska bli dåligt väder, men det ska det banne mig inte bli. Det tillåter jag inte. :p

Ha det bra då här hemma i kalla Sverige. Byebye

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Tjena, har du haft en bra dag?



Du, vill du att din blogg ska bli till ''Veckans blogg''? Gå in då på
http://Ferhat.blogg.se/ eller http://ferhat.blogg.se/2008/september/bli-veckans-blogg.html där kommenterar du din bloggadress. När du har kommenterat klart så är du med i tävlingen och IDAG vid kl.17.00 utser jag 3 st VINNARE på min blogg. Denna tävling kommer öka er besökarstastik eftersom jag får många besökare dagligen. Lycka till!

2008-09-26 @ 10:44:14
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback