Nostalgi


Madde, Emma, Jag och Stina (tror det är Karins bild)

hahaha! NOSTALGI på hög nivå! Jag saknar teatern så himla mycket! Teatern och innebandyn. Men mer saknar jag nog faktiskt nog teatern. Gemenskapen där är svår att nå igen. Man lärde sig att komma överens med alla, även fast det frestade på en ganska mycket, att vara med varandra så ofta och länge. På slutet när det var dags för premiärerna så var det ju faktiskt nästan dygnet runt vi spenderade med varandra. Låt oss göra en nostalgiteater snart ;) Tillbaka i tiderna. :)

By the way, jag brände kakor jag hade tänkt göra. Mormors kakor, hade deg i kylen så jag tänkte det är lika bra att dela upp det och sätta in i ugnen. Så tog jag mig ett bad, och glömde bort dem. :P Ser du, Sassa, jag kan misslyckas ganska ofta också :p

På tal om misslyckande... hahaha! När jag cyklade hem från sjukgymnastiken cyklade jag förbi apoteket och köpte lite smågrejer jag behövde... Hängde påsen över styret och så mitt på ett övergångsställe (över en stor väg) spricker den och allt trillar ut på backen. Som tur var kom det en snäll tjej som skulle mot mitt håll och hjälpte mig så jag inte skulle bli överkörd. ;) Sedan fick jag cykla med en hand uppför alla backar. Inte lätt när det är svårt ;)

Bye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback